Πώς κάνω παραγγελία

Τι είναι το καλάθι αγορών

Το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι σε ένα πραγματικό εμπορικό κατάστημα. Καθώς "τριγυρίζετε" στο κατάστημα μας τοποθετείτε εκεί τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, αλλά αυτό δεν σας δεσμεύει να τα αγοράσετε κιόλας. Πρέπει πρώτα να περάσετε από το "ταμείο", να κάνετε checkout, να ολοκληρώσετε δηλαδή την παραγγελία σας.

Το καλάθι αγορών είναι ορατό σε κάθε σελίδα, στην πάνω δεξιά γωνία, ώστε να μπορείτε να δείτε τα περιεχόμενα του, καθώς επίσης και το συνολικό κόστος των αγορών σας, κάθε στιγμή. Μεταφέροντας απλά το ποντίκι πάνω στο πλαίσιο του καλαθιού αγορών, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενά του καλαθιού, ενώ, απομακρύνοντας το ποντίκι, το παραθυράκι του καλαθιού συμπυκνώνεται, κρατώντας ορατές μόνο τις βασικές πληροφορίες. Είναι πολύ απλό!

Επιπλέον, υπάρχει μια ειδική σελίδα του καταστήματός μας, που λέγεται "Καλάθι Αγορών", στην οποία μπορείτε επίσης να δείτε, αλλά και να αφαιρέσετε ή να τροποποιήσετε την ποσότητα των προϊόντων που έχετε προηγουμένως τοποθετήσει στο καλάθι αγορών. Για να μεταφερθείτε άμεσα εκεί, κάντε κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού, πάνω δεξιά στην οθόνη σας, ανεξάρτητα από τη σελίδα που βρίσκεστε.

Πώς τοποθετώ προϊόντα στο καλάθι

Με το κουμπί [Προσθήκη στο καλάθι], που θα βρείτε στις σελίδες των προϊόντων, μπορείτε με ένα κλικ να τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών ένα ή και περισσότερα τεμάχια από το προϊόν που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε. Αν πατήσετε και πάλι το κουμπί [Προσθήκη στο καλάθι], ένα επιπλέον τεμάχιο από το ίδιο προϊόν προστίθεται στο καλάθι, και ούτω καθεξής.

Πώς αφαιρώ προϊόντα από το καλάθι

Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε παραγγείλει. Πατώντας το εικονίδιο του "κάδου απορριμάτων", που θα βρείτε δίπλα από κάθε προϊόν στη σελίδα "Καλάθι Αγορών", μπορείτε να το αφαιρέσετε. Αλλάζοντας τον αριθμό στη στήλη [Τεμ.] και κατόπιν πατώντας το κουμπί [Ενημέρωση καλαθιού] μπορείτε να τροποποιήσετε (να αυξήσετε ή να μειώσετε) την ποσότητα των τεμαχίων που θέλετε να αγοράσετε, χωρίς να χρειαστεί να περάσετε πάλι από τη σελίδα του προϊόντος.

Πρέπει να ολοκληρώσω την παραγγελία μου άμεσα;

Όχι, τα προϊόντα που έχετε διαλέξει παραμένουν στο καλάθι αγορών και μετά την έξοδό σας από την ιστοσελίδα μας για κάποιες ώρες. Μέσω ενός μικρού αρχείου που φυλάσσεται στον υπολογιστή σας, αν το θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές και να επικυρώσετε την παραγγελία σας κάποια άλλη στιγμή την επόμενη μέρα, και δεν θα χρειαστεί να ξαναδιαλέξετε τα προϊόντα που είχατε τοποθετήσει στο καλάθι. Αν μάλιστα, εντελώς δωρεάν, εγγραφείτε ως μέλος-πελάτης της ιστοσελίδας μας, τότε το καλάθι αγορών δεν θα χάνει ποτέ τα περιεχόμενά του, εκτός αν εσείς επιλέξετε να τα αφαιρέσετε.

Πώς ολοκληρώνω την παραγγελία μου

Με το πάτημα του συνδέσμου [Checkout] ακολουθεί μια μικρή διαδικασία, ώστε να επικυρωθεί η παραγγελία σας.

Η διαδικασία της Ολοκλήρωσης της παραγγελίας απαρτίζεται από τα εξής βήματα:

Βήμα 3: Σχετικά με το ποιος κάνει την παραγγελία

Νέος πελάτης
Αν κάνετε για πρώτη φορά παραγγελία σε κάποιο από τα sites μας, θα χρειαστείτε ένα e-mail για να γραφτείτε ως μέλη-πελάτες. Εισάγετε το e-mail δύο φορές για ασφάλεια, στην δεξιά στήλη του βήματος 3. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας θα δημιουργηθεί αυτόματα ένας λογαριασμός μέλους για εσάς, και θα λάβετε σχετική ειδοποίηση στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Εκεί θα βρείτε τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό σας.

Πελάτης που επανέρχεται
Αν έχετε ξανακάνει παραγγελία στο παρελθόν, συμπληρώστε το e-mail σας και τον κωδικό σας στην αριστερή στήλη του βήματος 3, και πατήστε Είσοδος, ώστε να συνδεθείτε άμεσα.

Βήμα 4: Σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας

Αποστολή ως δώρο
Μπορείτε να ζητήσετε η παραγγελία σας να τυλιχτεί ως δώρο, ή ακόμα να βάλετε μια ευχητήρια κάρτα με τις ευχές σας.

Διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας
Συμπληρώνετε με ακρίβεια πού θέλετε να στείλουμε την παραγγελία σας, και ποιος θα την παραλάβει.
Αν θέλετε εσείς προσωπικά να παραλάβετε την παραγγελία σας, συμπληρώστε σε αυτή τη φόρμα το όνομα και την διεύθυνσή σας.
Αν θέλετε κάποιος τρίτος, κι όχι εσείς προσωπικά, να παραλάβει την παραγγελία σας σε αυτή τη φόρμα προσδιορίζετε το όνομα και την διεύθυνσή του.
Το τηλέφωνο του παραλήπτη που ζητείται σε αυτή τη φόρμα είναι σημαντικό για την επικοινωνία με τον παραλήπτη, είτε είστε εσείς που κάνετε την παραγγελία, είτε κάποιος τρίτος.
Σημειώστε ότι μπορεί να στείλετε την παραγγελία οπουδήποτε στην Ελλάδα ή την Κύπρο, έστω κι αν εσείς βρίσκεστε στο εξωτερικό, ή σε διαφορετική πόλη, αρκεί να έχετε εξοφλήσει την παραγγελία με κάποιον από τους τρόπους πληρωμής, εκτός της αντικαταβολής.

Βήμα 5: Σχετικά με την εξόφληση της παραγγελίας

Παραστατικό παραγγελίας
Για κάθε παραγγελία σας εκδίδεται απόδειξη αγοράς, την οποία παραλαμβάνετε κατά την παράδοση της παραγγελίας.
Αν επιθυμείτε όμως, στο βήμα 5, μπορείτε να ζητήσετε να εκδοθεί Τιμολόγιο για την παραγγελία σας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει επιπλέον να δηλώσετε το ΑΦΜ σας, την Δ.Ο.Υ, και το επάγγελμά σας.

Επιπλέον εδώ μπορείτε να εισάγετε μια διεύθυνση για την έκδοση του παραστατικού, διαφορετική από αυτή της διεύθυνσης αποστολής. Αυτό είναι χρήσιμο και για την περίπτωση που επιθυμείτε να στείλετε την παραγγελία σας ως δώρο σε κάποιον τρίτο, αλλά να λάβετε εσείς την απόδειξη αγοράς.

Μεταφορικά
Τα έξοδα μεταφοράς της παραγγελίας υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα. Εσείς εδώ απλά επιβεβαιώνετε αν έχει γίνει χρέωση 2,90 ευρώ (για παραγγελίες κάτω από 69 ευρώ) ή ότι δεν έχουν χρεωθεί μεταφορικά, αν το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 69 ευρώ.

Εκπτωτικά κουπόνια
Με τα εκπτωτικά κουπόνια μπορείτε να πετύχετε καλύτερες τιμές στο σύνολο της παραγγελίας σας ή σε κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας. Εκπτωτικά κουπόνια μπορείτε να λάβετε μέσω e-mail ως επιβράβευση για προηγούμενες αγορές σας, είτε μπορείτε να τα βρείτε μέσω προωθητικών δράσεων. Αναζητήσετε κωδικούς στην αρχική μας σελίδα ή σε άλλους ιστοτόπους στο internet. Προσοχή: κάθε εκπτωτικό κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά και πιθανόν να έχει ισχύ για περιορισμένη χρονική περίοδο ή περιορισμένο αριθμό παραγγελιών.

Τρόπος πληρωμής
Επιλέξτε τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας.
Αν επιλέξετε Αντικαταβολή το ποσό της παραγγελίας θα εισπραχθεί από τον υπάλληλο της εταιρείας courier που θα σας παραδώσει το δέμα της παραγγελίας. Αν το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας δεν υπερβαίνει τα 69 ευρώ, θα παρατηρήσετε ότι, η υπηρεσία θα χρεωθεί επιπλέον με 2 ευρώ.

Αν επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, μέσω της Winbank, μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας θα μεταφερθείτε σε ασφαλή server της Winbank ώστε να υποβάλετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

Αν επιλέξετε να πληρώσετε με Τραπεζική κατάθεση θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την πραγματοποίηση της κατάθεσης.
Μπορείτε, λοιπόν, να καταθέσετε την αξία της παραγγελίας σας, σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας, της Alpha Bank, της Εurobank ή της Τράπεζας Πειραιώς, σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα αναγράφεται στο ενημερωτικό e-mail που θα λάβετε αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας.
Αφού πραγματοποιήσετε την κατάθεση σας, στέλνοντάς μας τον αριθμό συναλλαγής ή το αντίγραφο της κατάθεσης μαζί με το e mail σας, είτε στο info [at] sikushop [dot] gr, είτε με fax στο 2310 784853 (τηλ. επιβεβαίωσης 2310 784851), θα έχει αυτόματα ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας και θα σας αποσταλεί η παραγγελία σας.

Βήμα 6: Επισκόπηση και Επιβεβαίωση παραγγελίας

Μια τελευταία ματιά...
Δείτε προσεκτικά την επισκόπηση της παραγγελίας σας με όλες τις έξτρα χρεώσεις ή τις εκπτώσεις.
Πατήστε το κουμπί [Υποβολή παραγγελίας] και ελέγξτε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο για το μήνυμα επιβεβαίωσης της αποδοχής της παραγγελίας.

Διευκρίνιση: Αν δεν πατήσετε το κουμπί [Υποβολή παραγγελίας] τίποτα από όσα συμπληρώσατε στην φόρμα ολοκλήρωσης δεν αποθηκεύεται. Αν δεν θέλετε, τελικά, να υποβάλετε την παραγγελία σας, απλά αλλάξτε σελίδα ή κλείστε το παράθυρο του browser σας.

Ολοκλήρωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα

Αν επιλέξετε την πληρωμή μέσω κάποιας πιστωτικής σας κάρτας, αμέσως μετά το πάτημα του κουμπιού [Υποβολή παραγγελίας] θα μεταφερθείτε στον ασφαλή server της υπηρεσίας που επιλέξατε (Winbank) προκειμένου να συμπληρώσετε τα δεδομένα της πιστωτικής κάρτας (αριθμός κάρτας/3-ψήφιο κωδικό/ημερομηνία λήξης). Η ΓΙΑΛΑΜΑΣ Δ. & ΣΙΑ E.Ε. και η ιστοσελίδα sikushop.gr δεν συμμετέχει σε αυτή την διαδικασία, ούτε αποθηκεύει κάποια από τα δεδομένα της πιστωτικής σας κάρτας.

Επιτυχής καταχώριση της παραγγελίας

Η παραγγελία σας θεωρείται ότι έχει καταχωρηθεί επιτυχώς στο σύστημά μας όταν σας σταλεί ενημερωτικό email στο λογαριασμό σας, με τις αναλυτικές πληροφορίες σχετικές με την αγορά σας. Προσοχή το έντυπο που θα σας αποσταλεί δεν αποτελεί παραστατικό της αγοράς σας. Την νόμιμη απόδειξη ή τιμολόγιο θα παραλάβετε ταυτόχρονα με την παραλαβή των προϊόντων.

Επίσης, αν πληρώσετε μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, μέσω της Winbank, θα σας αποσταλεί ξεχωριστό ενημερωτικό email επιτυχούς συναλλαγής, ανεξάρτητα από το αρχικό που θα λάβετε από εμάς.

Η ΓΙΑΛΑΜΑΣ Δ. και ΣΙΑ E.Ε. καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δε λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.